"ikut hati binasa"

Saturday, May 29, 2010 at Saturday, May 29, 2010
arini
29 may 2010
macm biase la
aku ade 3rd paper
well completion

dan hari ni juga
aku masih lakukan itu
mistakes
mistakes
mistakes

nape ek???
it's not about the exam
but then it relates to my life
semacam mende tu da semadi dlam idup aku ni

sssshhh....pergi "kau" dr idup aku!
ak nk bahagia tuk masa mendatang
ak xnk disbbkn "kau"
semua tu xmmpu tuk aku kecapi
plis......i beg kat "kau", GO AWAY !



mungkin bkn aku sorunk je yg alami mende ni
ramai je yg merasakn perasaan ni
but then
plis la kawan2..dun be the slave of dat "kau"
if not u
u will regret one day!

................................................................................................................................

i will fight to say no to "kau"!!!!






0 comments

Post a Comment