BERLAKU SERENTAQ~

Tuesday, March 2, 2010 at Tuesday, March 02, 2010

date: 27 Februari 2010
time: 8.30mlm sampe 11.30 mlm
venue: Chancellor Hall + Main Hall

kisahnye bermula begini
hidup ku sehinggalah habes 27 feb tersangat lah berbelah bgi
kenape??
huhuhuhu......................

ak membizikan diri aku dalan 2 bende yg akhirnye berlaku serentak pada tarikh yg sama
alhamdullillah
aku dapat kelepasan dari-Nya untuk melakukan ke2-2 nye dgn berjaya
apekah??

UPAG itulah aku
WELL DONE begitu jugalah aku

untuk UPAG
aku terpaksa menari untuk Chinese New Celebration
dan
untuk WELL DONE
aku pelontar suara untuk Pertandingan Malam Inspirasi Seni 2010.

syukur
WELL DONE dapt juga masuk ke final
dan persembahan kami di CH juga tidak kurang hebatnye..

suke2x!!


Finalis Malam Inspirasi Seni 2010
3 March 2010- Final MIS
dari belakang: ajim,syuaib,iz'aan,aiman,fakhrur,syawal,faizal ghazali
dari depan: faizal,din,ajwad

0 comments

Post a Comment