leaving home

Thursday, November 26, 2009 at Thursday, November 26, 2009

arini..26 hb november 2009...
time ni kol 9.43
pagi..
aku masih di UTP..
waiting sum1...

arini aku balik kg ku..
Bandar Al-Muktafi Billah Shah, 23400 Dungun, Terengganu...

PulangKu bersama beg2 semua..
Pulang KU bersama AGX 7575..
Pulang Ku bersama rindu di hati..
Pulang Ku bersa
ma kakak serta Aliya...
Pulang Ku hanya seketika...




hehhe...
(sbnrnye xtaw da nak tulis ape..weee~)

btw, 2nd Year 1sem of Petroleum Engineering da tammat
da tammat dgn xbegitu baek ( nape wess? tipoo a ja...aku bukan Syahir..*quote Nizam* )
xbegitu baek kerna AKU SEM NI Xkan DL!...

so aku akan pergi tuk sekian kali ini..
mmbwa harapan baru tuk next sem..
DUN SKIP UR CLASS!..
dats is the moral of this circumstances....

finally...
gud bye UTP...
gud bye V5F 5.1.3
gud bye FRENS...
gu bye *****.......

salam~

0 comments

Post a Comment